hösten gör sitt
Det var ett tag sen nu. Kan vara för att det är så mycket som pågår, både i mitt liv och i alla andras liv och sen har vi ju skolan som också gör allting värre. 
Men lite lat som jag är och sådant försöker jag ta det lite som det kommer. 
 
Jaja, har åstadkommit något på under veckorna som gått iallafall.  Igår bakade jag mina första scones någonsin, med müsli i dessutom, det var ganska gott.  Jag har beställt flygbiljett till Stockholm till början av januari, är alltså redo för Bruno nu, känns bra.  Jag och några kompisar har bokat plats till studentkryssningen som är nästa år. 
Men fortfarane har jag så kvar att göra.
 
Igår när jag var tvungen att gå hem från bussen (ca 2-3 km typ) och så sjukt kissinödig som jag var kunde jag inte undgå att stanna upp och fota hösten som äntligen visar sig så fint här på landet nu. . 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback