all tid i världen men du slösar inte en sekund
Studiedagen spenderade jag hemma och rastlös som jag är städade jag min brors rum (mot pengar såklart), bakade sjukt fula och lite för kladdiga kladdmuffins, målade naglarna och umgicks med min familj. Min syster+hennes pojkvän kom hem idag, vilket de gör ibland lite sådär spontant. Vilket också är väldigt trevligt. 
Mamma lagade mysmat senare på kvällen, tacorullar, en favorit. Sen mös vi ännu mer framför idol och shit det är så många bra, men favoriten är nog Erik ändå. Så sjukt bra.
Sedan för att avsluta kvällen på allra bästa sätt, satte jag mig i tunnan en timme med mamma och hanna och det ägde och nu har jag myst ner mig i världens mysigaste badrock, skulle kunna bo i den.  
Himla massa mys i mina inlägg märker jag nu, men alltså, aa för det mesta så är allt så mysigt som jag försöker beskriva det, så försök att leva med det.
sov gott ni fina.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback