galen helg
Då var denna helgen också över och den har varit så himla bra. Kalaset var som vanliga kalas brukar vara. Släkten var samlad på ett och samma ställe och vi åt så himla god thaikycklingspett och tårta och sen vid nio åkte jag och Albin till Hemsjö.
Som jag sa och lovade alla, så ägde festen, på många sätt och vis. Vi dansade, sjöng/skrek, trillade och jag rev mina ben på taggbuskar så de är himla fina nu, alla pussades och alla var stolta över det, alla kissade överallt, några spydde, men bästa av allt var att alla va så himla glada. Har verkligen världens bästa vänner alltså. 
 
 
Slocknade sen gött i albins säng och vaknade av ljuset genom rutan, för att albin den fan hade glömt dra ner rullgardinen. Men jäjä. Åt mysfrukost med hela familjen svensson. Åkte och fikade på ett supermysigt fik i kyrkhult och åkte epatraktor runt hela byn och i skogen, där vi sladdade och gled ner i diket så vi fick ringa efter hjälp o dra upp bilen + betala en liten peng till ägarna av skogen för att vi råkade köra ner några små granar. 
 
Denna helgen har alltså ägt så jävelusiskt mycket och om jag skulle fått göra om den hade jag inte gjort på nåt annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback