ger dig stöd för varje steg
Tröttnade på min gamla blogg, heartlesss. Så tänkte att jag drar väl igång en ny i hopp om bättre uppdatering, behöver skriva av mig om allt som händer, fast det inte är så mycket som händer men jaja.  
Fastän detta är inte en ny blogg, för denna har funnits ett tag, utan inlägg och bara chillat helt tom. 
 
 
 
 
Lyckades fånga himmelen under de få minuter då den var väldigt vacker efter åskan som gjorde att hela vårt hus skakade, älskade det.  
 
Har för övrigt mått ganska skitdåligt idag hela dan. Men jäjä what to do. Jo, stanna hemma från skolan käka pizza kex och rån  dricka massa te och hallonsoda och lyssna på gavin degraw. fett.
 
 
OCH VET NI VAD 
jag och bästaste Amalia från uppsala som jag inte kan härma för då låter jag bara som om jag är från dalarna, men iaf, VI HAR FACKING BESTÄMT ATT VI SKA SE FACKING BRUNO MARS I NOVEMBER OCH DET KOMMER BLI SÅ FACKING NAJS, längtar så mycket, både efter konserten och att äntligen få träffa amalia som jag inte har träffat sen hällevikslägret vilket var i juni.. en tyst minut för det, så tragiskt. 
 
bara glider runt på rosa moln alltså, så jäkla nice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback