you're my warrior
Det finns vissa dagar som suger så oerhört mycket, som man knappt kan stå ut med. Tisdagar har blivit en sån dag för mig. Man måste stiga upp alldeles för tidigt och ha alldeles för långa lektioner, som är alldeles för onödiga, där vi lär oss alldeles för lite, oftast, tills fyra.   Då är man mör alltså. 
Fick iaf finfrämmat när jag kom hem. Den bästa killen jag vet och även den svåraste människan att fånga på bild. Vi fikade, lekte med lego, klappade händer, dansade och skrek. Det ägde, som vanligt. 
 
 
Det bästa med denna veckan måste ändå vara att jag inte ska till skolan på fem dar. Det känns ju nästan overkligt. 
Torsdag sticker vi till Götlaborg med alla esteterna och kollar musikal, la cage aux folles. Det ska nog bli kul. Ser dock inte fram emot skolans baguetter och den fyra och en halv timmar långa bussresan. 
 
Men jä, förutom att min förkylning aldrig tar slut och mitt liv går lite upp och ner nu, är allt ganska nice. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback