hoppats på något
Stannade hemma ännu en dag och så har vi studiedag imorgon, vilket betyder att jag har varit i skolan två dagar denna veckan. häh. 
Började dagen med något av det jag älskar mest av allt här i världen rån<3  och fortsatte med en skål glass och det var fetegutt ska ni veta. Mycket bra frukost!
 
 
 
Förutom att jag har snorat ner hela huset idag så har jag storstädat + möblerat om på mitt rum och pysslat lite, vilket jag aldrig gör annars. Fick iaf ihop en vimpelgrej som jag satte upp ovanför sängen. 
Älskar nystädat rum med lite mysbelysning och mysmusik och allt bara är så mysigt.
 
 
 
Det har ringt jättemånga gånger idag ockå, säkert bara för att jag varit hemma, men jag har iaf inte svarat en endaste gång, sug på den. 
och nu går jag bara och väntar på att pannkakorna ska bli klara, rånen gjorde sitt imorse, så nu får det bli annat även om jag gärna ätit rån igen. Aja nog om rån.
 
MIN KUSIN ELLIE FYLLER 11 IDAG och vi ska snart dit och äta tårta och grejor, sen på lördag sticker vi dit igen och äter ännu mer tårta.
Så, ha det inte lika bra som jag ska ha det mina vänner! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback